Friday, October 22, 2010

.... DeMam ....

Aku ok ke x nih??Asal la badan aku ase lemah sgt nieh...
Sejuk plak cuace, nk kate ujan xpulak...
Aku pon g la mandi.......
Sebaik air mencecah kulit,, mak aihhh SEJUKNYERRR!!!
Menggigil aku seluruh badan aku....
Aku sntuh air xlah sejuk pon...
Biru tapak tangan aku... Aku demam kot....Xtahan aku dgn air tuh...

Aku gagahkan jugak diri aku tok mandi..Aku penat sgt tp xde wat byk kje pon..
Lenguh sgt badan aku nih...

Yela, bukan ada sape2 pon aku nk mngadu kalau demam..
Kalau mngadu pon bukan ada yg kisah pon..
Tekak aku sakit, luke, ada darah...
Tp aku xbatok sgt...

Lepas je mandi pkai bju sume,
aku dok dpn ni nk mngadu kt blog aku nih...
Wat xtawu jer...
Ubat aku xmkan langsung pon...

Da la, peduli ah..
Aku lebih suke sakit n demam...
Aduii.. sjok giler da nih.. xtahan dah...
Nk baring, nk tido, nk balut slimut tebal2...
Selamat Malam.......

No comments:

Post a Comment