Thursday, September 30, 2010

....ConFiuS....!! .... GeRaM...!!!!!......

Aku confius dgn keadaan aku, mcm2 jadi...
Sumenyer seolah2 mnguji aku, brhari2 aku terfikirknnya..
Yg lama datang kmbali, tp diri sndiri xpasti.. Ape kes?? Ingat bole snang2 je ckp main2??
Kalau xrase mcm tu xpayah nk cakap lah..... Xpayah nk cari lah...
Diri sndiri pon xtaw nk ape nk cari org plak..
Pastu da ckp 'bla bla bla' nk diam diri plak...
Wei ingat aku ni ape?? Org bodoh??? Xla wei....
Da la, aku malas nk fikir2 ni sume ar..
Da elok2 je aku hidup, ko ckp cm ni la, cm tu la..
Ye, aku xptot amek serius..
Tp aku manusia, ada perasaan..
So jgn maen2 lah....

Ni plak lagi sorg.. Giler ke ape?? Da la aku xknal ko, ko nak ape dari aku??
Xhabis2 nk kacau aku... Xde org laen ke ko nk kaco??
Ko kje baek2 lagi bgus lar... Dari ko fikir yg bukan2...
Ko ingat senang ke? Ckp senang lar, ko xpnah kena...
Ko xtaw, sume same jer..
Soal hati mne bole pakse2 wei.. Tah dari mne ko muncul pon aku xtaw..
Tbe2 je nk tu nk ni...
Aku xnk masuk cmpur dalam hidup ko.. Ckup ar skali..
Ko buat la hal ko sendiri k....

Yg satu ni wat aku tenang sikit.. Hehehehehe...
Bpe lame aku knal ko?? Dkt 8thun kan?? Ko jela yg ley wat aku tenang..
Cepat sikit balik taw, aku tunggu nih.... 
Walaupon dari kurus lidi ko bertukar ke betik.. Ko yg terbaek... Hahaha..
Msti ko penat kt sane kn?? Nti balik kite jmpe taw..
Kite g jenjalan dlm Melaka ni je..
Tgk wayang ke, maen boling ke, pape jela...
 Ko nk g mane2 pon ckp je, aku bawak ko....
Yela, aku bkn bole pon g tmpt kje ko.. Jauh..
Jd ko balik ni ley ar kuar t yek!! hahaha..
Next week, i'll be waiting.......
(^_^)v peace!!

No comments:

Post a Comment