Monday, September 27, 2010

PENCURIK BASIKAL.. TaH paPe jEr..

 Seorang pemuda sedang mnjalani perbicaraan dhadapan hakim ats tuduhan mncuri basikal seorg gadis...

Pemuda: Tidak! saya tidak mncuri basikal itu..
Hakim: Jangan kamu cuba mnipu. Gadis ini mbuat laporan mngatakan kamu mncuri basikalnya..
Pemuda: Dia tipu! sebenarnya dia mberiknnya secara percuma..
Hakim: Maksud kamu??
Pemuda: Begini tuan hakim, ketika saya dalam perjalanan pulang dari sekolah, gadis ini meminta bantuan saya utk mboncengnya mnggunakan basikalnya sendiri.. Dalam perjalanan, apabila tiba dikawasan semak, gadis itu mnyuruh saya berhenti. Dia membuka baju dan seluarnya dan berkata kpd saya bhawa saya boleh mngambil "barangnya" yg berharga dgn percuma.
Jadi saya terfikir, kalau ambil baju bukan saya boleh pakai pun sb saya lelaki. Kalau ambil seluar pun bgitu juga. Akhirnya saya ambil keputusan utk mgambil basikalnya. Itulah cerita sebenarnya..
Hakim: !!!!????!!!

No comments:

Post a Comment